Forum www.torontooraptors.fora.pl Strona G│ˇwna www.torontooraptors.fora.pl
Toronto Raptors
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Po zrobieniu balejazu (bardzo cienkim szydelkiem tzn.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.torontooraptors.fora.pl Strona G│ˇwna -> Toronto Raptors
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Superstar



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 754
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 10:37, 10 Kwi 2014    Temat postu: Po zrobieniu balejazu (bardzo cienkim szydelkiem tzn.

Eweliza a nie go┼Ťc !!!
[link widoczny dla zalogowanych]
moze i ze wzrokiem co┼Ť lekarze zrobi─ů, przecie┼╝ medycyna idzie do przodu podobno
I nie chodzi o to żeby bardziej podobać się chłopakom, chce po prostu mieć lepsze samopoczucie tak jak zapewne każda z was...
[link widoczny dla zalogowanych]
Jestem roztrz─Ösiona.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja przyrz─ůdzam ┼Ťledzie w oleju, w occie, w sosie pomidorowym (to ju┼╝ wy┼╝sza szko┼éa jazdy, bo sos z pomidor├│w robi─Ö latem sama - w s┼éoiki)...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a pozniej ? [link widoczny dla zalogowanych] che ┼╝eby szybko by┼éo wida─ç spadek masy cia┼éa (t┼éuszczu) co by┼Ťcie mi doradzili?
Chyba we┼║miemy nocnik, ale pampki te┼╝, bo jak urz─ůdzimy sobie d┼éu┼╝sz─ů wycieczk─Ö, to mo┼╝e by─ç problem. Zar├│wno m─Ö┼╝czy┼║ni jak i kobiety trac─ů w┼éosy z podobnych powod├│w. Natchnelas mnie Julii Program trwa do 18 miesiecy , ale niestety jest dosyc drogi staz 18 miesieczny to koszt jakichs 2000 $. Takich klasycznych trampek nie mam, tylko takie... [link widoczny dla zalogowanych]
d┼éuga droga przede mn─ů Pomy┼Ťl, ┼╝e masz tradzik licz─ůcy kilkadziesiat krost. Po prostu kpina! nie sadze zeby samotni mezczyzni chodzili przykladowo na kurs tanca, a silownia to chyba nie jest miejscem gdzie moglabym spotkac kogos w moim typie. Jestem juz 2 tygodnie PO. Dietetyk robi bardzo szczeg├│┼éowy wywiad, pyta o tryb ┼╝ycia, bada szybko┼Ť─ç przemiany materii. 216 ┬ž 2 K.k.)
[link widoczny dla zalogowanych]
Moj cel 71kg.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Podobno od poczatku bardzo mu sie spodobalam.
[link widoczny dla zalogowanych]
witam Nie wiem co jest wymagane w Belgii ale w Holandii ta zgoda musiala byc podbita stemplem sadu okregowego .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Data trzymam za Ciebie kciuki.

Jak myslicie????? [link widoczny dla zalogowanych] Tarli je chyba z pół godziny.
Sama zwleka┼éam z zabiegiem pewnie z 6-7 lat, bo czasu nie by┼éo, ale ca┼ée szcz─Ö┼Ťcie, ┼╝e mam to za sob─ů , bo tarczyca poprzesuwa┼éa mi wszystko co mo┼╝liwe (krta┼ä, tchawic─Ö , pono─ç nawet przelyk) na lewo i troch─Ö teraz potrwa zanim wszystko wr├│ci na miejsce. Kiedy┼Ť ┼╝eby tu pracowa─ç musia┼éy by─ç szerokie plecy albo mie─ç tutaj kogo┼Ť z rodziny. Polecam bo ju┼╝ by┼éo kiepsko a do lekarza i tak bym pewnie nie poszed┼é. DOBRYCH SN├ôW mia┼éam wole oboj─Ötne....wiec dlatego nic sie nie balam.....poziom wapnia mi zbadali ale...... [link widoczny dla zalogowanych]
Dziekuje Misia Bela Witam Was....tak sobie czytam i czytam i czytam i sama nie wiem co mam my┼Ťle─ç?!?! wiatm..powiekszylam usta 2 tygodnie temu wydalam 2.000 tys zlotych Ci─ů┼╝a ca┼ékiem nieplanowana, ale jednak sie ciesze. ale nie polecam Kasie┼äka23 trzymaj si─Ö. Mia┼éam rok temu robione usta Restylanem 1 ml we Wroc┼éawiu i efekt by┼é super, niestety wszystko si─Ö wch┼éon─Ö┼éo i zabiegu nie zosta┼éo nic.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Moze dlatego zdecydowalam sie postudiowac ten jezyk.
Ale chyba juz masz wszytsko ustalone skoro tak daleko zdecydowa┼éa┼Ť sie na zabieg.
[link widoczny dla zalogowanych]
A jeslchodzi o moj wyglad?Tak.Ludzie moze si─Ö przyzwyczja.Ale czy JA si─Ö przyzwyczaje?
No to robie teraz to samo z pajakami.

W dekoracji studia gdzie katarzyna skrzynecka rozmawia z uczestnikami jest sukienka Na obrzku.
[link widoczny dla zalogowanych]
Co z tego ┼╝e darmo.
Tak wi─Öc powoli ju┼╝ zaczynam mie─ç do┼Ť─ç tego czytania etykiet liczenia, bo skoro nic mi nie daje tak ma┼éo w─Ögli i ju┼╝ nie chudn─Ö, to dieta sta┼éa si─Ö sposobem od┼╝ywiania.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Twoj przypadek jest jakis niestandardowy i nie wiem czym to tlumaczyc - ja bym poszla do Bromy i pokazala sie i zapytala co on o tym mysli...
http://www.transferfactor.info.pl/bioefa-4lif e
http://www.goodplasticsurgery.com/jessica_col lagen.htm
[link widoczny dla zalogowanych]
Pielegniarka asystujaca przy zabiegu zareagowala podobnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

i jeden sklep na wynajem zobaczymy, a noz sie uda [link widoczny dla zalogowanych] zreszt─ů ona dbaj─ů o sw├│j wizerunek i nie da┼éyby sobie zrobi─ç fotek nago.
Polecam, ja mia┼éam ju┼╝ i szwy kosmetyczne ( w moim przypadku sie sprawdzi┼éy) i cze┼Ťciowa dermabrazje- faktycznie super wyg┼éadza ale jest wskazana dla os├│b o jasnej karnacji. Im wi─Öcej kamienia, tym d┼éu┼╝ej trwa. Nie wiem czy moge sie udzielic bo mam 28 lat i to ja porzucilam m─Öza.Mam jedno dziecko i dopiero teraz zaczynam normalne zycie po 6 latach k┼é├│tni,m├│j m─ů┼╝ jest alkoholikiem i dlatego od niego odesz┼éam. ja tez zauwazylam, ze jest opuchlizna, ale u mnie tylko po cwiczeniach, zazwyczaj cwicze po poludniu, a na drugi dzien rano opuchlizny juz nie ma i moge podziwiac efekty nie umiem) [link widoczny dla zalogowanych]
Prawda jest taka, ┼╝e niezbyt mam warunki by takie co┼Ť zastosowa─ç. Dziewczyny jestem w szoku!! I w gardle drapie cosik tak po bokach. Ja jestem tu z tego samego powodu co Ty Skonczylam studia i stwierdzilismy z moim chlopakiem, ze juz czas zamieszkac razem. i moj tata go zabil kapciem ... W moim przypadku paznokcie wrasta┼éy na du┼╝ych palcach u obu n├│g i to ju┼╝ od ok. jak leci?
[link widoczny dla zalogowanych]
KOSMETYCZEK !!!!
Dieta proteinowa dr Dukana, Dieta 1000 kalorii ,Dieta 1200 kcal, Dieta 1500 kcal i inne prowadz─ů do odwitaminizowania i odmineralizowania organizmu to bardzo nie zdrowe.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No sorry...
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.youtube.com/watch?v=UAOxCqSxRD0
[link widoczny dla zalogowanych]

stwierdzi┼éam, ┼╝e s─ů do d...
[link widoczny dla zalogowanych]
Podczas głodówki najważniejsza jest woda.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Opieka nad dzieckiem u nas w mieszkaniu.
jestem po 3tabletkach G.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

NIe wiem czy mnie sie nie uda┼éo czy po prostu wymagam za taka cen─Ö czego┼Ť innego- ale moja ocena jest mocno na NIE [link widoczny dla zalogowanych] Wiem ┼╝e to ┼Ťmie┼Ťne ale szukam jej od lat i tylko czasem fragment na radiowej 1 zobacz─Ö.
duzo dobrego s┼éysza┼éam o BROMIE I SZCZYCIE na forum mozesz zapytac bromy o zabieg [link widoczny dla zalogowanych] -w jakim dzile chcialabym pracowac i dlaczego 2) przed operacj─ů - zrobilam szybko ostatnie siku, zdj─Ö┼éam skarpetki (o niepomalowanych paznokciach juz dziewczyny pisaly wcze┼Ťniej), wazne to zdj─ůc zegarek, kolczyki, lancuszek. Widze ze jest dobrym czlowiekiem ale... o jeszcze zyjecie dziwne [link widoczny dla zalogowanych]
A to jest bardzo: 5 POMIDORÓW no i pozostaje kwestia równomiernego rozprowadzenia. Miła, fachowa obsługa NICZYM nie plukac! Tam gdzie mowimy o Bogu potrzebna jest wiara, rozumiem, ze sprawa Twoich przyjaciol nie natchnela Cie optymizmem, ale jak sama trafnie zauwazylas nie u kazdego musi byc tak samo. a tak po za tym to o gustach sie nie dyskutuje i nie powinno sie ich tak ostro krytykowac jak niektórzy tutaj...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
powiedzia┼é przed ni─ů co┼Ť w rodzaju San Solo, ┼Ťpiewa j─ů niew─ůtpliwie m─Ö┼╝czyzna , w tyle czasem s┼éycha─ç tak jakby kobieco-m─Öski ch├│rek, a ca┼éo┼Ť─ç jest bardzo monumentalna (jest w niej troche basu) By┼ébym bardzo wdzi─Öczny za pomoc bo szukanie tej piosenki staje si─Ö moj─ů obsesj─ů


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.torontooraptors.fora.pl Strona G│ˇwna -> Toronto Raptors Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin